Thursday 2 August 2018

Crescent



Zvezde što na nebu ih gledaš
Mrtve su više vekova
Svetlost njihova stvara iluziju
Života, svih ovih godina

Očima svojim ne verujem više
Samo srcu kad govori
Jezikom glasova zaboravljenih
Harmonija drevnih, tako da vidim

I Nebesa su samo iluzija
Kada ih gradiš na nebu visoko
I Pakao je konačno rešenje za one
Bez vere u život, lažima zaslepljene

Tu, u vrtu - izvor života
Tu, u vrtu - uživanja tajna
Iz utrobe rođeni
Posejani, sada rastu
Iz zemlje tamne do svetla
Da ponovo Sunce celivaju

Donela je cveće
Da bol mi olakša
Donela je svetlost
Tu, gde tama vlada

I što više gledam
To mi život više znači
K'o što voliš lude snove zemaljske
Tako ona peva za tebe i mene

Ne zanima me ništa van ovoga sveta
Jedino mi je stalo do tebe
Za Majke Prirode dar života
Što Raj sačini za tebe i mene


Brendan Perry "Crescent"
(Ark, 2010)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...