Thursday 7 July 2016

Murphussey


Peter Murphy je na svom Facebook profilu pre neki dan objavio vest da će biti specijalni gost na koncertima The Mission tokom njihove predstojeće UK turneje povodom 30 godina postojanja benda.


"Upoznao sam Vejna tokom moje brazilske turneje pre tri godine, ili tako nešto. Došao je da zajedno odradimo dva moja koncerta. Ne samo da sam tada po prvi put imao priliku da ga vidim uživo, već sam naročito uživao u tome da gledam i slušam kako on sam hipnotiše kompletnu publiku i veže je za sebe. Tek na druženju posle svirke sam ukapirao kakav je on dobar lik. Na moje iznenađenje, The Mission su me sada pozvali na svoju rođendansku turneju po UK, zbog čega sam ne samo oduševljen već se punom parom spremam da učestvujem na najbolji način. Videćete!"
- Peter Murphy (Istanbul, Jul 2016)

"Osećam potpuno zadovoljstvo i čast, zato što je Marfi dao svoj pristanak na gostovanja tokom naše jubilarne turneje u oktobru. Njegovo učešće će pomoći da koncerti budu nešto zaista specijalno - baš kao što smo se uvek nadali i trudili da bude. Posebno će mi biti drago da se ponovo družim i sarađujem sa mojim starim prijateljem."
- Wayne Hussey


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...